הכשרת מטפלים בצילום
בשיטת נוביצקי
לבנות קריירה עם משמעות

השיטה מעניקה כלים אפקטיביים להשגת המטרות והיעדים האישיים שלכם

תעודת הסמכה מוכרת מטעם איגוד המאמנים הבינלאומי ICCF

שיטת הלימוד הייחודית משלבת מודלים מעולם הטיפול והצילום שהובילו להצלחה מסחררת

הקורס משלב סדנאות מעשיות רבות, הממחישות את הנלמד בצורה הטובה ביותר

מרצים מובילים מתחום הצילום אשר ילוו וידריכו אתכם להצלחה

הלימודים מתקיים ברמת גן, מרחק 5 דק’ הליכה מהרכבת

משך ההכשרה 128 שעות, 24 מפגשים, רק יום לימודים אחד בשבוע, למשך 4 שעות, בזמנים נוחים.

מאות בוגרים מאושרים עד כה

דרך השיטה גיליתי עולם חדש אשר לא הכרתי קודם, הדבר הכי משמעותי שקרה לי בקורס הוא שגיליתי את עצמי מחדש! עבורי הקורס שילב תחילת קריירה נפלאה יחד עם התחזקות הנפש וכל זאת בעזרת השיטה.

מס’ שעות לימוד : 128

מפגש אחד בשבוע בזמנים נוחים

מתאים ל : כל מי שרוצה לעבור מסע אישי מעצים, ורוצה להקנות לעצמו את הזכות לטפל באנשים באמצעות צילום.

על ההכשרה :

מכללת ביטוי, בית הספר לטיפול ואימון בשיטת נוביצקי, מציג שיטה ייחודית לשיפור משמעותי בחיים דרך כלים צילומיים  במסגרת תכנית להכשרת מטפלים ומאמנים.

התוכנית הינה ייחודית וראשונה מסוגה בארץ ובעולם.

השיטה פותחה על ידי ד”ר בלה נוביצקי ומשלבת בין טיפול ואימון מקצועי הישגי ובין צילום כאמצעי ביטוי ליצירת שינוי, שיפור והשגת מטרות ויעדים.

תהליך הטיפול והאימון בנוי על דיאלוג בין מנטור לבין האדם המחולל את חייו: מטפל ומטופל או מאמן ומתאמן. הטיפול מהווה אמצעי למציאת פתרונות והגעה לתוצאות, תוך מציאת הפערים בין המצב העכשווי הקיים לבין המצב הרצוי העתידי.

קורס להכשרת המטפלים והמאמנים בשיטה מכשיר להשתמש בצילום ככלי טיפולי ואימוני הכשרה בכלים של הקשבה, אינטואיציה ולמידה אודות כוחם המרפא של חומרי הצילום. במהלך ההכשרה ניתן  גם מענה לדילמות העולות בתהליך במהלך 9 מפגשי הדרכה בקורס סופרוויז’ן כדי לתת ליווי מקצועי ליוצאים לדרך כמטפלים ומאמנים בשיטה בשטח הלכה למעשה.

בנוסף לתהליך ההכשרה הסטודנט עובר תהליך ליווי אישי בן 10 מפגשים אצל מטפל מוסמך בשיטה בכדי שיוכל לחוות את השיטה מקרוב ולהעבירה הלאה באופן ממוקד וחוויתי מתוך ניסיונו החוייתי האישי.

במהלך התכנית נחשף הסטודנט ומתמודד  עם תכנים רבים טיפוליים ואימוניים המהווים  רקע תיאורטי ורקע פרקטי לתפיסה עליה מושתתת השיטה..

התכנים בקורס מעצימים, מעודדים ומפתחים בתהליך מודע את היצירתיות ובכך מניעים להשגת יעדים, מימוש מטרות ויצירת המציאות הנכספת והרצויה.

העוברים את קורס ההכשרה חווים את התהליך וההנעה להשגת תוצאות בעצמם ומתוך כך מתחילים תהליך של שינוי בחייהם הפרטיים כבר במהלך קורס ההכשרה.

התוכנית כולה פותחה על מנת להביא את הצילום והתפיסה היצירתית ככלי וכמודל  לשינוי חיובי משמעותי ופורץ דרך לכלל החברה. התוכנית נותנת את האפשרות והיכולת לכלל האנשים לעבור תהליך מעמיק ומשמעותי ,ממוקד תוצאות  ששואף לתוצאות ושינויים חיוביים בזמן קצר יחסית בחיים. האדם פוגש את הצילום ככלי לביטוי רגשי, מקום פתוח וחופשי ליצירה והבעה אישית. לכן הטיפול והאימון בשיטה מתאים לכל אדם ללא צורך בידע מוקדם בכלי הצילום והביטוי האישי.

במקום בו נגמרות המילים – הצילום והיצירה מובילות את האדם לגילויים מפתיעים ופריצות דרך מדהימות בחייו

הטיפול והאימון בשיטת נוביצקי מביא את האדם להתבונן בתהליך היצירה שלו כיוצר, לראות את התופעות שבתהליך היצירה ובבחירתו האישית, ובכך להגיע לרגעים מרגשים של תובנות שכלל לא היה מודע אליהן קודם לכן.

במהלך 16 מפגשי הטיפול בקליניקה המטופל  פוגש את עצמו מחדש בהתמודדותו עם התופעות בחייו שהוא עצמו יוצר.

התפקיד  של המטפל והמאמן בשיטה הוא מהותי וחשוב. עליו  להעצים ולחזק את האדם לאורך כל הדרך. המטפל משקף לו  את התהליך כולו ואת התמונה השלמה, שואל ומדייק אותו לכיוון הרצוי לו בחייו.

היכולת של המטפל והמאמן להיות שם, להדריך, להעצים וללוות את המטופל היא הכרחית  , וזה חל מתהליך ההכשרה.

רמות ההקשבה בהם המטפל משתמש בטיפול והאימון והדרך להשתמש באינטואיציה שלו כמטפל בצורה הטובה ביותר גם הם חלק חשוב ביותר בתהליך הלימוד.

במהלך הלימודים בקורס ישנו תרגול ואימון של כל המיומנויות הנלמדות בצורות תירגול שונות.

בסוף תהליך הקורס הכולל את כל השלבים יוצר אדם המוביל שינוי משמעותי מדהים לא רק בחייו אלא גם מעורר השראה, משפיע וסוחף אחריו את כל סביבתו וכל הקרובים אליו.

תוכנית הלימודים כוללת:

עשרה חודשי הכשרה של מפגש פעם בשבוע.  כל מפגש בן 4 שעות שמורכבות מחלק עיוני, מעשי ופרקטי לתרגול מטפלים. 9 מפגשי פרקטיקום עם מטפל מוסמך ועשרה מפגשי תהליך אישי אצל מטפל מוסמך.

כחלק מחובות ההכשרה חובה לטפל ב6 מטופלים, וזאת על מנת להיות זכאים לתעודת המטפל המוסמך שתאפשר עבודה כמטפלים מוסמכים בשיטה.

כיום מאות מטפלים בשיטה מפוזרים ברחבי הארץ ונותנים מענה טיפולי דרך צילום  ובהבעה ויצירה בשיטת נוביצקי.  הצטרפו אלינו למשפחה פעילה של קהילת המטפלים והמאמנים בשיטת נוביצקי בצילום, אמנות ויצירה.

שיטת נוביצקי להכשרת מטפלים באמצעות צילום הינה שיטה פורצת דרך, חדשנית וייחודית מסוגה, בארץ ובעולם. השיטה פותחה ע”י ד”ר בלה נוביצקי והיא כוללת מגוון טכניקות צילום, העצמה וכלים מתקדמים נוספים, שלבסוף יובילו אתכם להצלחה מסחררת ולמחוזות שלא היו מוכרים לכם לפני כן.

ד”ר בלה נוביצקי

מוקטנת של מיסדת מכללת נוביצקי ד״ר בלה נוביצקי 2

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

נוביצקי מדיה

בוגרות מספרות אודות שיטת נוביצקי פתיחת קורס אימון בשיטת נוביצקי בדלית אל כרמל   תלמידה משתפת בתחושות מקורס ראיון בערוץ 10 – בלה נוביצקי אימון

קרא עוד »
Call Now Button