העצמה אישית – לצמוח בעזרת הכוחות הטמונים בתוכנו

לכל אחד ואחת מאיתנו יש כוחות עצומים, אך לא לכולנו יש את הכוח לגלות אותם, בעיקר במצבים בהם אנחנו חשים חולשה, תקיעות, שיעמום, עומס ואפילו דיכאון. איך נוכל לצמוח, איך נוכל לצאת ממצב של משבר או תקיעות בחיים ולהתחיל לקטוף הצלחות? אימון של העצמה אישית מספק את הכלים לגילוי הכוחות הטמונים בנו ואפשרויות השימוש בהם.

אימון העצמה אישית

אימון של העצמה אישית נועד לגרום לנו לפעול באמצעות מערכת הערכים והכוחות הנמצאים בנו. העלאת הביטחון העצמי והאמונה ביכולות שלנו תאפשר לנו להגיע לאן שרק נרצה לשאוף. באמצעות אימון ניתן לגלות על עצמנו דברים חדשים, שכלל לא חשבנו שקיימים בנו. אלו, מסתתרים תחת מעטה השגרה, תחושת התסכול או הדכדוך. כלים מעשיים, המאפשרים הבנה מחודשת של החיים, של היכולות ושל המטרות שלנו, מספקת לנו את היכולת לגלות את עצמנו מחדש ולברוא בעבורינו את המציאות שאנחנו רוצים לחיות בה. כלים אלו, באים ממגוון רחב של ספקטרומים, החל מאמנות ועד לתקשורת, תרפיה וטיפול. כל אלו משולבים יחדיו לכדי שיטה שמאפשרת לנו להביא את עצמנו לידי ביטוי ולהגשים את עצמנו.

לצאת מהקיבעון

לכל אחד מאיתנו יש את הקבעונות שלנו, ואלו, מעכבים אותנו בדרך אל ההצלחה ואל השגת המטרות. ברגע שנקבל את היד המכוונת, נוכל לגלות על עצמנו דברים חדשים שיעזרו לנו לעשות בחירות מחודשות. תהליך העצמה אישית מאפשר לנו לקבל את הביטחון העצמי הנדרש, על מנת שנוכל לצאת אל מסע של גילוי ומימוש עצמי. למה אנחנו תקועים במקום? מהם הקבעונות שלנו? מה מונע מאיתנו לרוץ קדימה? – גילוי של ה”אני” מחדש מאפשר לנו לא רק לרדת אל שורש הבעיה, אלא למצוא את מנועי הצמיחה האישיים שלנו לצורך פעולה אמיתית בחיים שלנו, במציאות שלנו.

ליצור מציאות חדשה

אף פעם לא מאוחר לצאת אל מסע לגילוי אישי, אף פעם לא מאוחר בשביל לשנות את פני המציאות שלנו ולהפוך אותה למה שאנחנו רוצים שתהייה. בכל אחד מאיתנו טמון הכוח האישי, ולכל אחד יש את היכולת להגיע לאן שהוא חולם. באמצעות העצמה אישית נפתחת לנו הדלת אל המקום בו אנחנו רוצים להיות, אל המקום בו נוכל להרגיש בטוח לבטא את עצמנו לממש את השאיפות שלנו. אימון של העצמה אישית הוא בדיוק המקום בו נוכל לגלות את עצמנו מחדש ולרכוש את הכלים הפרקטיים שיאפשרו לנו לחולל את השינוי.

בריאה של מציאות חדשה באמצעות העצמה אישית תעניק לנו את היכולת לגלות את הכוחות הנפשיים הטמונים בנו, אלו שמדוכאים תחת מעטה חיי השיגרה היום יומית, העומס, המטלות והחובות שלנו. אף פעם לא מאוחר לצאת אל מסע של גילוי מחדש, באמצעות העצמה אישית שתאפשר לנו לפרוש כנפיים ולעוף הכי רחוק שרק אפשר.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

פיסול כשיטת טיפול

תחום התרפיה באמנות מכיל את היחסים בין עולמות הרוח והחומר. באמנות, החומר משקף את הרוח ולהיפך. תרפיה באמנות עשויה לסייע במצבים מאתגרים כמו חרדה, דיכאון,

קרא עוד »
Call Now Button