קורס הכשרה בשיטת נוביצקי- אימון טיפולי דרך אומנות מחזור 118 בדאלית אל כרמל.
"האומנות שוברת שתיקה, מגלה לנו את הסודות הטמונים בתוכנו" רודינה

שיטת נובצקי שפותחה על ידי ד"ר בלה נוביצקי מאמינה שכל אחד יכול, לכל אדם יש את הפוטנציאל, כל אדם הוא שלם, מתפתח ויצירתי.
המסע הקסום בעזרת אומנות התחיל בקולאג', מפגש עוצמתי ומלא רגש, לאט לאט כל משתתפת בקורס התחילה לגלף ולגלות את הנסתר מעבר למודע, להכיר את עצמן יותר, לגלות את הטמון בתוכן ואת החזקות של כל אחת, לפגוש את החסמים והשדונים ולדעת לשחרר אותם לדרכם, להתמקד ביש ובטוב, ביכולות המדהימות שיש להן, להאמין בעצמן, לצייר את הייעוד והחזון ולהפוך חלום למציאות.
היה מדהים ומעורר השראה להקשיב למלים ושיחות ההשראה שניהלו עם עצמן ושיתפו בקבוצה. לחוש ולראות את השינוי שהן עוברות המתבטא בשפת הגוף שלהן, באמרות וההצהרות שלהן  ברגעים הקסומים שהן חוות, בשינויים הקטנים והגדולים, בניצוץ והברק בעיניים שלהן.
שיטת נוביצקי הוכיחה מחדש את עוצמתה לעורר השראה ולהביא לשינוי חיובי ורצוי באמצעות אומנות, להעניק את ההזדמנות לעוד אנשים לחוות את התרומה שלה ולעזור להם להשיג את החיים המשמעותיים עבורם ,להגשים חלומות, לצעוד קדימה בבטחה וליהנות מחיים מופלאים ומספקים.

רודינה נסראלדין מאמנת טיפולית בשיטת נוביצקי 

שיטת נוביצקי באמצעות האומנות מעבר למלים...
“למדתי שאנשים ישכחו מה אמרתם ומה עשיתם אבל הם בחיים לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש.”
– מאיה אנג’לו

מכתב ממשתתפת שנכתב בסוף הקורס מתארת את התהליך שעברה ותרומת השיטה:
בעקבות התובנות הרבות  שרכשתי.. אני בטוחה שאני בתחילתו של מסע קסום..שיטת נובצקי האירה את דרכי .. אחזה בידי וצעקה את הלחישות הפנימיות שלי.. להיות אמיצה.. לפלס לי דרך.. לא לפחד מקשיים ומכשולים.. להמשיך לחקור ולהגיע אל היהלומים החבויים בתיק.. אותן אבנים כבדות שנעטפו בהמון הגנות ונשכחו לאורך זמן רב.. הן אבנים יקרות ערך שבזכותן אמשיך את הדרך.. איפה שהמלים נגמרות ונבלמות היצירה , האומנות מביעות במקומן.. אני בטוחה ששאלות רבות עוד יעלו ולא ירפו.. ותובנות רבות עוד יתבהרו אך איני חוששת עוד...בידי אני אוחזת משאב רב עוצמה .. הציור , הכתיבה וחומרי האומנות הם הכלים להתפתחות והעצמה אישית.. שיטת נובצקי חייכה אלי ואמרה תמשיכי לאתר את החוזקות שלך תהפכי את הכבד לקל ואת האפור לזהב..ואל לך לשכוח  בד בבד לאחוז בידי האחרים ולהאיר את נפשם.

 

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קורס אימון אישי – לימודי קואצ'ינג

קורס אימון אישי – לימודי קואצ’ינג

בתהליך של יצירה אנחנו יכולים לרפא את עצמנו ולהתעמק בעולמנו הפנימי. באמצעות ההתעמקות וההתבוננות העמוקה פנימה, ניתן להתחיל תהליך של ריפוי וטיהור, שיתאים גם לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

קרא עוד »
Call Now Button